-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

23:augusti


God tidig eftermiddag! jag har blivit förkyld och var stundtals seg och halvdöd igår. Ingen feber i vanlig ordning (36,8 var det högsta jag kom upp i, vet ej om man "lägger" till något på den här termometern) men huvudet var segt. Mår bättre idag som tur är!  vi gick upp tidigare idag än vi brukar trots att vi kom i säng vid 03.30. Jag kommer vara död första dagen i skolan det är en sak som är sann. Vi har ingenting planerat idag. Jag ska nog ta det lugnt för förkylningens skull.. Vill ju inte att det ska bli värre :)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback