-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

25:e augusti


Nu är det bara 4 dagar kvar tills skolan börjar! då blir det äntligen lite rutiner i vardagen! börjar med en kurs som gör mig lite nervös, vilket är mindre kul. Men det ska nog gå bra bara jag kommer in i det. En kul sak är ju i alla fall att jag och R ska läsa en kurs tillsammans i oktober. Grundläggande redovisning. Mindre kul igen men det kanske blir lättare om man är två?

Idag har vi varit en sväng på Torp. Vi var inne på mitt gamla jobb och handlade ett kollegieblock till skolan och sen var vi på Coop för att kolla något på nån maskin eller nåt. Passade också på att handla lite där till maten. Sen har vi ätit mat och jag har precis druckit klart mitt efter-middagen kaffe. Tänkte dra igång min ljudbok nu och ta en tur bland disken. Hoppas ni har en trevlig kväll!


Boken jag lyssnar på just nu. Gillar Elisabet Nemert.
Har läst eller lyssnat på alla hennes tidigare böcker



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback