-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

27:e augusti


Tjo!

Vaknade med världens huvudvärk i morse! inget roligt alls.. Blev bättre efter en värktablett och en kopp kaffe. Blev i vanlig ordning rätt sent igår så jag tog sovmorgon och det var skönt. Igår var vi hemma hos min syster tillsammans med mina syskon eftersom min syster fyllde år.. Vi åt mat och fikade och hade allmänt trevligt i vanlig ordning. Kom hem runt 21.30 och satte mig vid datorn. Tänkte gå och lägga mig vid 01 men älsklingen (som var ute) ringde och frågade om vi inte kunde gå upp så att jag kunde köra hem bilen som stod vid Ica Spara. Han är ju iväg idag och grejar med sina föräldrars bil och ville slippa hämta den idag. Jag har roat mig med att städa här hemma. Kommer lite folk hit sen så det är nödvändigt. Ska ta och hoppa in i duschen snart tror jag. Hoppas ni har en trevlig dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback