-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

5:e augusti


Hej hopp!

Fredag kväll och jag har haft en lugn dag. Har städat här hemma och sen varit ute på några promenader med vovven. Han fick träffa våra grannhundar igår vilket jag tror var en upplevelse för honom så nu har han fått några nya vänner. Jag sitter i alla fall och äter naturgodis och började kolla på en film medan R låg i soffan och vilade. Nu har jag pausat min film för att se på en annan med honom istället. Får se om vi orkar se klart på den. Jag var uppe vid 09 i morse. Det är tidigt för att vara mig haha (sov halvbra inatt) och i morgon vill jag ha energi. '

Hoppas er dag varit bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback