-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

6:e augusti


Tjenixen!

Jag sitter vid datorn och letar lämpliga filmer. Rasmus systerson på 8 år ska sova hos oss inatt och kom hit för ett par timmar sen så vi ska ha chips och filmkväll. När han kom hit förut så satt han och jag och spelad Mario Party på Wii innan babe kom hem. Då  gick och handlade mat och  nu har vi precis ätit. det blev tacos. Nu sitter killarna och spelar Cod på Xbox och jag sitter som sagt här och surfar. Vet inte vad vi ska se ännu då han sett den filmen vi tänkte oss men något ska vi väl kunna komma på hoppas jag!

Ha en supertrevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback