-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

8:e augusti


Det är inte min dag idag.. Vaknade sur som en citron med huvudvärk och var allmänt trött och grinig. Vi tog en promenad med hunden och -tro det eller ej- tappade mina nycklar! yey! har gått samm väg flera gånger men ingen tur. Hoppas de kommer fram den här gången! håller alla tummar jag har! Sen har jag fått lite annat att fundera över också. Inget allvarligt men rätt tråkigt ändå. Lite vardagsbekymmer. Antar att alla ska ha sådana här dagar ibland. R är hemma om en timma eller så och då ska vi antagligen gå ut och kasta pinne med hunden så han får springa av sig lite. Nu ska jag spela Gears of War för att bli av med lite frustation! Ha en trevlig kväll!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback