-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Bad update

Hej!

Sommaren tar ut sin rätt och efter ett löfte om att hjälpa till att måla hemma hos min mor och far så har jag tillbringat en del tid där! När jag väl varit hemma har jag typ bara slappat eller haft något speciellt för mig (typ fest) så därför har tiden varit dålig. Sorry!

Nu börjar i alla fall huset där hemma bli fint! det är ett himla jobb och jag har dödens ont i min ovana hand så det är rätt skönt att bara sitta och glo litegranna här hemma. Mina föräldrar åker bort med sin nya husvagn över helgen och det finns ingen färg kvar för tillfället så jag kan inte fortsätta måla.. Under de här dagarna har vi besök av en av deras små vovvar för att fortsätta den nödvändiga stadsträningen.

Så har det sett ut för mig den senaste veckan! jag lever och mår bra!

Ska ta och sätta på något att se på nu tror jag! ha det gött!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback