-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Borttappade vänner hemma igen


Idag tänkte vi att vi minsann skulle göra någonting här hemma eftersom de två senaste dagarna mest bestått av Xboxspelande. Så vi gick runt vägen där mina nycklar försvann för att besöka butikerna som ligger "på vägen" för att vi tänkte att det kanske finns chans att någon lämnat in nycklarna i närmaste butik. Vi hade ingen tur i de första men sen gick vi in på Museumet för att se där och tro det eller ej! en ärlig människa hade lämnat in dem! jag blev hur glad som helst. Nu funderar jag på att sätta en grej på bandet som man kan söka efter. Trycker man på en knapp så börjar det pipa och lysa på den sak man fäst på bandet. Man kan aldrig vara nog försiktig. Sen gick vi till biblioteket för att jag skulle låna en ny bok och sen gick vi hem. Har sovit lite på soffan eftersom jag var dödstrött och nu tittar jag på Simpsons.

Hoppas ni har en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback