-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Första dagen..

..På mitt andra år i skolan! jag undrade hur i helskotta jag skulle orka ta mig upp i morse då jag som bekant gnällt över att jag vänt på dygnet. Dock var jag rätt pigg när klockan ringde vid 07.00. Kort dag i skolan idag 9.15-12.00. Var registrering på den nya kursen "Undersökningsarbete inför och efter förändring i organisation" som jag varit väldigt nervös för. Efter idag känns det mycket bättre! jag fick en bra grupp att jobba i och ett bra uppdrag. I det stora hela går det ut på att vi ska intervjua och dela ut enkäter i en organisation för att ta reda på några frågeställningar som de sedan tidigare valt ut och som de vill ha svar på. Så nu ska vi tänka ut frågor så det ryker om det för att sedan förbereda oss på intervjuer. Ska bli spännande!

Kom hem vid 13 i alla fall och inväntar nu att mitt hjärtas huvudvärk ska gå över så att vi kan bege oss till affären för vår måndagsshopping! efter det är hela dagen lugn. Får vila upp mig för vi satte igång med en jäkla takt nu och det blir flera heldagar för mig framöver!

Hoppas er måndag är fin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback