-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Hall Pass


Rick (Owen Wilson) och Fred (Jason Sudeikis )börjar bli lite småtrötta på sitt äktenskap. De älskar sina hustrur mer än allt annat men är trötta på rutiner och den långa tiden mellan alla sextillfällen. De är övertygade om att de skulle kunna (om de ville) få ligga med vilken tjej de ville ifall de var singlar. Efter några händelser får de ett frikort av sina äkta hälfter. De får alltså tillstånd att "leka av sig" under en veckas tid för att äktenskapet ska återgå till det normala igen. Glada i hågen börjar de gå runt ute bland krogarna men får bittert erfara att de varken är unga eller överdrivet attraktiva längre. Och det får de tyvärr lära sig den hårda vägen.

 

Namn: Hall Pass
År: 2011
Regissör: Bobby Farelly, Peter Farelly (Mina jag och Irene, Min stora kärlek)
Genre: Komedi
Längd: 105 min
Betyg: 6/10 (Imdb 6/10)

 

Den här filmen var faktiskt rätt rolig. Jag såg den utan några större förhoppningar men blev positivt överraskad. En komedi som är värd att se! skådespelare i filmen i urval: Jenna Fischer (Solitary man, Blades of glory), Christina Applegate (Going to distance), Jason Sudeikis (Going to distance, What happens in Vegas), Owen Wilson (Du, jag och Dupree).

 


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback