-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Harry Potter & Dödsrelikerna del 2


Jag har ju glömt skriva vad jag tyckte om den avslutande delen i HP serien.. Jag gillade inte första halvan (fram till att de anlände till slottet) särskilt mycket. Den var lite seg tycker jag. Men sista delen där sista fighten och allt det andra fanns med var grym! tycker dock att det är synd att vissa saker utlämnades från boken men det är ju sånt som händer pga platsbrist. Jag är ju ett fan till slutet trots att många andra inte gillar det och hellre hade velat ha eftertexter. I det stora hela en lyckad film på en fantastisk bok! Mitt betyg blir 7/10 :)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback