-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Sen uppdatering


Hej!

Jag har haft en tuff helg så jag börjar mitt inlägg med RIP lilla morfar som gick bort igår. Han hade varit sjuk och legat på sjukhus i några dag och igår morse orkade han inte meer och somnade in. Jag satt med i ett par timmar på natten och det kändes skönt att få säga hejdå. Tidigare under lördagen hade vi Singstarkväll och det var i vanlig ordning mycket kul med att umgås med vänner jag tycker om. Några glas vin blev det också. Tack för en trevlig kväll! Igår passade jag min lilla systerdotter i några timmar medan min syster var på sjukhuset och fick säga sitt hejdå. På kvällen åt jag och älsklingen god mat och jag satt och spelade lite Xbox.

Idag vaknade vi vid 13.00! helt sjukt! jag var rätt trött  eftersom jag hade svårt att somna natten till söndag och vaknade några gånger plus att jag blev väckt tidigt så det var välbehövligt. Sen har vi handlat mat och nu har vi spelat Xbox i några timmar vilket vi nyss slutade med eftersom vi ska se på film. Hoppas ni haft en trevlig helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback