-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

3:e december


Godkväll!

Jag har en lugn och fin helg. Igår hade jag one-piece filmkväll med Sara och Elinore. Vi såg den senaste Paranormalfilmen som förresten var rätt läskig. Inte läskigare än 1:an men betydligt mer skrämmande än 2:an. När jag kom hem därifrån igår så tog blev det lugnt framför datorn innan jag somnade mycket sent och med en lampa tänd. Idag har jag mestadels pluggat. Rasmus har varit iväg hela helgen. Igår drack han med kompisar i Thn och idag har han hjälpt sin bror i hans hus så han sover hos sina föräldrar i natt. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra men det kanske blir en film eller något.

Hoppas ni har en mysig dag i rusket!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback