-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Bad Santa (julfilm 2)



Den andra julfilmen i vårt lilla marathon blev "Bad Santa" som jag inte heller tidigare sett. Den får ingen närmare beskrivning än så eftersom de flesta säkert redan sett den. Jag har alltid trott att det är kass humor men den lockade allt till skratt flera gånger så det kanske får bli en ny film i samlingen att se runt jul


 

Namn: Bad Santa
År: 2003
Regissör: Terry Zwigoff
Genre: Komedi
Längd: 91 min
Betyg: 6/10 (imdb 7,2/10)
Skådespelare (urval): Billy Bob Thornton (Armageddon, Love actually), Tony Cox (Mina jag och Irene), Lauren Graham (Evan den allsmäktige, Gilmore girls).

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback