-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Godkväll


Kikar in snabbt och skriver ett inlägg. Min dag har varit superlugn. Var på fest igår med älsklingen och det blev sent. Mycket sent... Vi var hemma runt 04. Jag är inte gjord för att festa så hårt längre.. Men men! roligt hade vi i alla fall med en massa trevligt folk!

Vi har suttit och kollat på film. Den här gången blev det Melancholia.
Får slänga in ett inlägg om vad jag tyckte om den senare. Klockan börjar bli mycket nu och jag ska sova om en stund. I morgon börjar min nya kurs "Det konsulativa arbetssättet" och då måste jag ju vara pigg och klar i huvudet!

Ha en underbar kväll!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback