-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

9:e februari


..En dag som har varit både bra och dålig! Idag när vi tvättade så stannade en maskin efter kort stund och jag förstod inte varför så jag satte bara på den igen och sen när den stannade och stod på "klar" så frågade jag hyresvärden vad det kunde vara för fel, fick då tipset av en granne att stänga av strömmen och sätta på den igen eftersom jag inte fick ut tvätten, då får jag inte upp luckan och vi får tillslut hämta hjälp för att tömma maskinen på vatten och ta ut kläderna. Kläderna var jättevarma så jag hoppas att ingenting har krympt! ("bara" underkläder men ändå) har lite ångest över att mina sportbhar ska ha krympt men jag hoppas på det bästa!

Sen har vi hämtat ut lite saker vi vunnit på Tradera! Vi har ju satt igång mitt gamla N64 och även köpt ett Nes nu så nu tar vi verkligen priset i att vara tvspelnördar haha! vi har köpt lite sladdar, ett reparationsset till spaken på N64 kontrollen, ett rumblepack och lite spel och håller på att kika efter mer roliga spel! Nu har jag något att göra på kvällen i alla fall (som att jag inte hade det innan)


Nostalgispel från unga (och äldre) dagar, som vi har eller planerar att köpa

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback