-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Inget liv!


Hej hå! jag har verkligen inget liv! det jag har gjort idag är: kollat på R när han spelat Golden eye på N64, pluggat.. Thats it! är snart klar med repetitionen av det första momentet "grupper och ledarskap" och håller på att läsa på om den transformativa ledaren. Eller jag borde göra det, dock försvann motivationen igen för en stund sen och jag sitter mest och stirrar ut genom fönstret, där det äntligen slutat snöa. Jippii! positivt är att jag verkar klara mig från att bli sjuk (peppar, peppar) jag kände mig kass igår men det har gått över. R är uppe på benen idag och tillbringar inte hela sin dag sovandes i soffan som han gjort sen han blev sjuk i söndags, allt är frid och fröjd men jag är så jäkla uttråkad!

Positivt igen är att jag vann ett Wii spel (Hp and the deathly hallows) på Tradera för 206:- det var riktigt roligt. Nej fy sjutton! försöka plugga lite till nu då trots motivationsbrist. Sen blir det förhoppningsvis en lugn fredagsmyskväll framför datorn eller TVn. Får se om jag ser på Bondfilmen ikväll, om den nu går? förra veckan stod det att den skulle gå på tablån men de visade en annan film istället? megaknäppt!

Ha en helt underbar kväll allihopa! är sur för att det inte blir nån spelkväll för vår del men det är lika bra eftersom vi inte vet hur mycket vi smittar. Jag har inte tid att bli sjuk och det tror jag knappast någon annan har heller!

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback