-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Koffein och plugg


Hej! jag sitter här ensam och övergiven hemma i lägenheten. R åkte iväg på lan igår och lämnade mig allena (*ger dåligt samvete*) och det roligaste jag hittar på är att plugga om ledarskap! har druckit två koppar kaffe samt tagit en värktablett eftersom jag vaknade med dov huvudvärk! Ikväll blir det filmkväll! "Paranormal activity 2"  bjuds det på då... Och jag ska sova ensam inatt, eller jag kommer nog inte kunna sova efter det men det är smällar man får ta haha. allt för en trevlig filmkväll och lite godis liksom..

Nu ska jag återgå till läsningen. Jag måste komma nånstans nu! håller koll på lite bud på Tradera också! spännande :)

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback