-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Måndag 28:e


Halloj! har varit en ganska lugn dag idag. Skolan först mellan 09.15-12.00. Ännu en gång föreläsning om organisationskultur och organisationsklimat. Det är mycket intressant men det börjar kännas som lite upprepning nu. I och för sig inget fel med det,  men ändå! Vad har annars hänt då? R har fixat min dator så att den inte längre tar typ tio minuter på sig att gå från avstängd till knapptrycksvänlig. Tror jag fått nån skit på datorn men virusprogrammet har inte visat något så det förblir oklart.. Sen har vi handlat mat, kollat på Fringe och nu tror jag det vankas fruktsallad och film. Så har min dag sett ut! låg i sängen och slumrade till förut och har därför varit för lat för att träna idag! men det planerar jag ta igen i morgon!


Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback