-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

13:e januari- Tentadag


Godmorgon! om en timma åker jag till skolan för att göra min tenta i organisationsteori! är inte så nervös faktiskt! det känns ganska bra! Satt och pluggade igår, därför dålig uppdatering. Lillasyster och lilla M var här och hjälpte mig färga ut min fula utväxt så nu är det klart också!

Ska göra provet mellan 13-17 och sen hämta ut mitt förra prov, jag är mer nervös för resultatet på det faktiskt haha, får hoppas det gick bra! orkar inte ha ett gammalt prov i bagaget när vi börjar på ny kurs och allt.. Sen när allt detta är klart ska jag bara åka hem och ta det lugnt! har ett par dagar jag inte behöver göra något skolarbete på och det ska bli mycket skönt!


Jag vill ha ett sånt här med betyget G sen!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback