-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

28:e januari


Hej hej! idag var jag uppe med tuppen (läs R) trots att jag inte skulle till skolan! bad R väcka mig vid 08 och ha kaffet färdigt till mig så att jag fick lite energi :) jag åt en frukost bestående av havrefras och yoghurt och sen tillbringade jag två timmar på gymmet och klockan är 12.38?! jag skulle typ vaknat för 1-2 timmar sen nu annars så det var riktigt skönt att komma upp!

Dagen blir lugn. Ska plugga en del nu och sen påbörja städningen inför morgondagens spelkväll. Vi ska på kalas under dagen i morgon så det är bäst att beta av saker (städningen9 så fort som möjligt!

Nu ska jag fortsätta dricka upp mitt kaffe och sen sätta mig med böckerna! adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback