-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

4:e januari


Jag hade svårt att sova igen igen. Sista gången jag kollade på klockan efter att jag var uppe och åt lite mat så var den 05. Trots att jag vänt på dygnet så var den tiden ett slags rekord för mig. Jag sov inte så länge ändå eftersom jag är tvungen att gå upp i tid för att kunna sova i tid ikväll. Får se hur det går. Ska ju till skolan på fredag och om det fortsätter så här är det ju kört..

Annars har jag fortsatt plugga organisationskultur idag och sedan varit på biblioteket och gått runt en stund. Den här gången blev det den här boken

Dean Koontz- Väktare



"Någonstans finns ett forskningslaboratorium, så hemligt att inte ens de som känner till dess existens vågar nämna dess namn.  Från det laboratoriet har två varelser lyckats fly.

En av dem förkroppsligar tillgivenhet, kärlek och hopp. Människor har skapat den, men den har blivit mer än man vågat hoppas - en varelse som kan hjälpa oss att fördjupa vår männsklighet.

Den andra av varelserna är ohygglig död. Någonstans i natten och mörkret vakar och väntar den på sitt tillfälle att hämnas på den mänsklighet som givit den liv."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback