-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

9:e januari


Lugn och fin dag igår och idag. Igår var vi på middag i Vargön hos sambons familj. De brukar ha en årlig kalkonmiddag som vi såklart inte får missa! åt en massa god mat och efterrätt innan vi åkte hem ganska tidigt eftersom R skulle hem till en kompis och dricka öl, jag satt hemma och roade mig själv med att kolla på serier och spela wii. Inget godis (förutom en bit tårta och en glassbåt) heller och det kändes skönt!

Nu sitter jag och kollar på Family guy på tv och gör inget alls förutom det. Tänkte gå ut på en promenad men det ryktades om att det var halt så den ideen gav jag upp. Ikväll blir det nog thaimat i alla fall. Gott det!

Jag har inget mer att skriva. Ha en bra eftermiddag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback