-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Kvällstid


Shit jag var så trött förut att jag somnade i soffan med glasögon på och allt! vaknade av att R var framme och tog av dem åt mig. Det var nog tur annars hade jag aldrig kunnat sova i natt! Tentan idag gick väl sådär.. Jag säger så efter varje tenta men jag blev jättepeppad precis innan provet då jag fick veta att min lärare sagt att det var ca 40% som kuggade på just den här delkursen! shit 40% det är ganska mycket.. Provet var himla svårt också, det hjälpte ju att ha med böckerna men det mesta skulle ske efter eget huvud för man skulle ju kunna sålla mellan all fakta också. Jisses! jaja får jag göra om det så är det inte hela världen, jag överlever förhoppningsvis detta (hoppas jag i alla fall)

Fick G på förra kursen "Individen i organisationen" och det är ju superbra! nu kan jag lägga det bakom mig i alla fall! alltid något. Får dock gå och plåga mig i en månad innan resultatet på tentan jag gjorde idag kommer men jag ska försöka att inte tänka på det.

Så skönt det är att inte ha något att göra på ett par dagar! har legat och läst i min bok och kommit en bit. Tror det börjar luta åt att det förekommer lite människoexperiment och det är ju spännande :) Nu ska jag se vad jag ska hitta på.. Kanske en film eller läsa lite till? den som lever får se!

Spotifymusik






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback