-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Segaste söndagen på länge


God kväll! jag har haft en jättebra helg! Igår gjorde vi flera olika saker. Vi blev tillfrågade om vi kunde passa grannarnas labradorer medan de var borta i ett par timmar och det kunde vi såklart! Vi tog en tur ut till en park och lekte med dem i ca en timma innan vi gick hem och började städa eftersom vi skulle ha lite folk över på en spelkväll. Folket trillade in på kvällen och vi spelade ett nytt frågespel som C hade med sig som hette "Vem svarar först" och sen spelade vi "Absolut överrens" vann dock inget av spelen den här gången men det gick bättre på "ölspelen" vi spelade senare :) runt 23.30 gick några iväg till krogen men vi var flera stycken som satt kvar hemma och roade oss tills klockan typ blev krogstängningsdags då det blev en tur till Mcdonalds och efter det mötte vi upp krogpersonerna och gick hem till oss igen och satt och drack, spelade ölspel och tjatade tills folket långsamt började droppa. Jag gav upp runt 05 på morgonen och det var fanimej rekord. Killarna satt och pratade tills runt 06.30 så de verkade ha det trevligt.

Idag vaknade jag av att C ringde vid 11 tiden och ville hämta sitt spel och jag gick upp i samma vända, drack två koppar med starkt kaffe för att hålla mig vaken och sen har jag bara slappat hela dagen! Har varit megatrött såklart så kvällen har varit lika lugn som dagen. Skönt att ligga i soffan och bara slappa! Blir nog eventuellt sängen om en stund. Börjar bli megatrött!

Hoppas ni haft en bra helg!

Söta vovvarna vi passade








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback