-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Vaken..


..En grå, regnig söndagsmorgon med plus 4,3 ute! ska åka till min morfar och äta mat med min mamma och två av mina systrar. Ska bli trevligt! längesen jag träffade morfar nu ju.. Har vaknat till från den värsta "baksmällan" det var inte så farligt den här gången, jag drack vin igår så det kunde ha varit mycket värre.. Drack typ 8 glas vatten eller något allt som allt så det hjälpte typ mot allt förutom yrslet jag kan få. Nåja, vi skulle varit på väg nu men jag borde ha lärt mig att tid inte är något som min familj vet vad det är ;) ska dock göra mig i ordning för att bara kunna åka nu så att det går fort när de väl kommer! Ha en superbra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback