-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

10:e juli


Hej! en riktigt grå och tråkig söndag idag. Var megatrött i morse när jag vaknade men jag gick ändå upp eftersom jag lyckades få en tvättid idag! Älsklingen min är i Vargön och hjälper till med takläggning. Han åkte i morse och kommer säkert inte hem förrän än ett par timmar. Jag har i vanlig ordning roat mig med lite städning och trots att jag springer upp och ner till tvättstugan så har jag sett på en film. Tron Legacy blev det den här gången. Nu ska jag snart springa ner till tvätten igen och sen får vi se vad som händer. Hoppas ni haft en bra helg i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback