-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

13:e juli


Hej på er! Idag har det varit en strålande fin dag med en massa sol. Tyvärr så blåste det en del så en av gångerna när jag var ute med hunden så var det nästan så att jag frös. Idag har jag slappat i vanlig ordning. Trots blåsten så låg jag på balkongen i ett per timmar och solade och till min förvåning blåste det knappt något där så det blev nästan lite för varmt men det var riktigt skönt ändå. Har knappt jobbat på något på min bränna ju och det är redan mitten av juli. Hade hoppas att människan som har boken jag väntar på skulle ha lämnat in den på biblioteket idag eftersom det var sista dagen han/hon hade på sig, men inte då! *suck* nu får jag vänta och hoppas på i morgon istället. Nu ska jag snart ta en tur till med vovven som för tillfället ligger mer eller mindre däckad på golvet! är för övrigt sjukt avundsjuk på dem som ska se Harry Potter ikväll! vill också men eftersom min syster har en nyfödd bebis väntar vi i någon vecka till. Har ju sett flera av filmerna med mina systrar, min kusin och sambo så det vill jag ju givetvis fortsätta med! Hoppas ni får  en underbar dag kväll i alla fall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback