-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

18:e juli


Hej!

Har haft en underbar helg! i fredags var vi på kalas i Vargön vilket var mycket roligt. I lördags var vi hos mina föräldrar och åkte med ut med båten. Solade i ett par timmar på det stället där mina föräldrar brukar vara med båten och jag tog till och med ett dopp, vilket var svinkallt. Kände dock att jag inte kunde åka därifrån utan att bada. Igår hände det däremot inte mycket. Vi storstädade, något som var väldigt nödvändigt och på kvällen så kollade vi på film, åt god mat och sedan godis. Idag har jag varit hemma ensam tills älsklingen slutade vid 14 och när han kom hem så storhandlade vi. Nu sitter jag och kollar runt på datorn och R ska sova lite innan vi börjar med maten. Hoppas ni har en bra dag!

Bilder från i lördags










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback