-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

6:e juli


Hola! jag har inte gjort något överdrivet roligt idag under första delen av dagen. Men på eftermiddagen skickade en kompis ett mess och frågade om vi skulle hitta på något och då jag inte hade något att göra så kom hon hit och vi gick ut på en ordentlig promenad. Gick härifrån till Lindesnäs och tllbaka. Stoppade ett par gånger under tiden också så det tog ett par timmar. När jag kom hem så duschade jag, drack kaffe och åt lite snabbt. Nu har jag och min älskade precis sett klart på en film och nu ska han spela COD och jag roa mig med annat.

Hoppas ni haft en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback