-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

7:e juli


Hej! har varit vaken en stund och hunnit dricka mitt morgonkaffe och ätit mina mackor. Vi väntar på vår nya TV som ska komma med hemleverans. De skulle komma mellan 12-15 så här sitter vi och glor. Annars så har jag varit duktig och sökt studiemedel för hela nästa år så jag inte glömmer det. Vore ju trist att inte få några pengar menar jag. Sen får vi se vad som händer senare. Kanske blir en tur till Torp och köpa födelsedagspresent till lillprinsessan som fyllde år igår. Sen kanske en tur till Bokenäs. Men inget är bestämt än så det återstår att se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback