-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

15:e juni


Hej!

Min dag har varit ganska tråkig faktiskt. Tog sovmorgon i morse så R var duktig och gick upp med hunden. Vi har ju haft mamma o pappas hund (den ena av dem) här i ett par dagar för att vänja honom vid storstan, gå med koppel och se folk och så. Det är ju aldrig dumt. Vid halv 2 åkte R till jobbet och jag satte mig ner vid datorn. Tog en promenad med hunden och efter det har jag nästan bara kollat i kapp på serier på datorn. Nu ska jag ner och handla lite på Willys och sen blir det nog en film, eller så ska jag försöka tvångsmata hundkräket som inte äter så bra *suck*   Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback