-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

19:e juni

Hej!

Jag har haft en trevlig helg med en del skoj!i fredags var det folk här hemma och spelade lite spel och drack alkoholhaltiga drycker. Vi spelade "Vem svarar först?" som är ett spel som tidigare blivit uppskattat av några av dem som var med igår. Det blev en mycket trevlig kväll som började och avslutades med Xbox 360 spelande. En perfekt fredag får jag säga! Igår åkte R iväg rätt tidigt och spelade painball med några vänner och jag roade mig på det vanliga sättet: kollade ikapp på serier, städade och spelade Sims. Killarna kom hem vid 20 tiden och duschade och beställde pizza och sedan var det meningen att de skulle fortsätta sitt festande men då var de för trötta så det slutade med att de satt här hemma och tjatade i ett par timmar i stället medan jag spelade "Gears of wars". Ett spel jag fastnad för.

Vi vaknade runt 12 snåret idag och har bara tagit det lugnt. Så himla trist väder ute och som bäddat för film så jag ska i alla fall dra igång en lite senare!

Ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback