-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

23:e juni


Hej folks!

Tog en skön sovmorgon idag som jag  verkligen var förtjänt av! klockan är nu runt 14.00 och det jag har gjort den här morgonen är städat. Det är typ det jag börjar med varenda morgon! det är gott att ha det städat! min dumma idiot glömde stänga kylskåpet i natt efter att jag ställde in smöret så nu har det varit öppet hela natten. Yey! ibland undrar jag vart jag har huvudet? I vilket fall som helst. Det är fint här hemma och jag bör vara allena i 1½ timma till innan min älskling kommer hem från jobbet så jag får se vad jag hittar på. Jag tror det lutar åt att lägga mig och läsa lite så att jag kommer någon vart i min bok! vädret är ju så lagom roligt.. Nyss regnade det men nu är det sol. Svensk sommar i all ära! det gör det perfekt att bara ta en stund på soffan. Ursch så lat jag låter!

Hoppas ni har en bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback