-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

6:e juni


Hej!

I morse gick jag upp vid 11.45.. Det var riktigt skönt eftersom jag var jättetrött igår kväll. Hade inte ens huvudvärk när jag vaknade och det är ett tecken på att jag behövde sömnen. Vi har inte gjort så där överdrivet mycket idag. Var en sväng på Ö&B och handlade lite småsaker och sen på Willys och handlade mat. Det är ju inte precis något fint väder ute så vi håller oss inne. Förhoppningsvis har åskan passerat nu.. Jag är nämligen inte överdrivet förtjust i att det håller på att mullra och blixtra ute.

Nu ska vi snart börja med maten. Kycklingsallad vankas idag. Sen blir det nog att se nån film. Vi har två filmer vi gärna vill se så vi får se vilken det blir!

Ha en fin nationaldag allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback