-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

9:e juni


Och grattis alla studenter! Idag har det varit studentfirande för min kusin. Började med att vi stod och tog emot vid museéparken och stod där en stund. Sedan gick vi och ställde oss och kollade på bilarna en stund eftersom min söta systerson tycker att det är så roligt. Efter det blev det god mat, kaffe och tårta hemma hos min kusin med familj. Mycket trevligt. Hon fick några fina berlocker till ett armband hon fått tidigare av oss syskon och det blev populärt! Kom hem för en stund sedan och ska snart lägga mig och kolla på film tror jag. Så har min dag sett ut!

Hoppas ni haft en fin dag :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback