-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Nattinlägg


Vi kollade klart på den underbara filmen "Into the wild" för en stund sedan. Recension kommer senare. R sitter och spelar Call of duty och jag sitter och surfar. Blir nog sängen snart, men eftersom vi inte gick upp förrän sent i morse så har jag inte varit  trött förrän nu. Ond cirkel som är svår att bryta. Ska nog dock gå och borsta tänderna nu. I morgon har jag en del saker planerade faktiskt så förhoppningsvis går dagen fort. R ska jobba mellan 11-19.20 och det är inget kul att vara själv så länge så därför har jag bunkrat upp med saker att göra. Vissa mer roliga än andra.

Nåja! hoppas ni sussar sött! ska jag göra snart i alla fall!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback