-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

7:e mars


Hallå! en grå och trist dag har det varit! Har inte gjort mycket alls. Ska snart hoppa in i duschen efter 2 timmar på gymmet! svettigt men det känns bra! vi har i vanlig ordning haft vår måndagsritual i form av mathandling. Dagens rätt blev Gi-soppa vilket är mycket gott. Började skriva på min seminarieuppgift idag också. Jag hade skrivit en hel sida när R's dator plötsligt hängde sig. Trodde jag skulle bli tokig, vad har alla datorer emot mig?? som tur var ch eftersom min älskling är bäst så fixade han så att det inte försvann i alla fall. Hade skrivit en halv sida (1/3 frågor) om varför män i chefsposition helst anställer andra män till höga positioner och jag var inte särskilt sugen på att skriva om!

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning för kvällen. En kopp kaffe får det bli eftersom jag bara druckit en tidigare idag. Hoppas ni har haft och har en fortsatt trevlig måndag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback