-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

12:e maj


Hej!

Har mest suttit med min B-rapport idag. Det börjar ta sig lite nu tycker jag och det känns skönt! har stundtals känts lite tungt med sökandet bara men det har släppt lite nu. Dock är jag lite gnällig idag. Det visar sig att vi ska få tillbaka resultatet på omtentan nästa vecka och jag vet som vanligt inte om jag kommer att klara det (det känns bra men man vet aldrig) och det extra omtenta tillfället blir nästa fredag (den 20e) alltså samma vecka som vi får resultatet. Då får jag ju plugga lite trots att jag kan klara det liksom. YEY

Nu ska jag snart lägga ner pluggandet för idag. Vi ska snart äta thaigryta och se på Son's of anarchy.
Hoppas ni har haft en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback