-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

18:e maj


Hej! i morse var jag uppe någorlunda tidigt och åkte till skolan för ett handledningsmöte med vår uppsatshandledare. Efter att ha fått lite mer klarhet i flera olika saker så åkte jag hem och somnade på soffan. Har försökt plugga lite också så har suttit och letat artiklar ett tag. Förresten så klarade jag det jäkla provet också så jag slipper göra omprov! YEEY! Känns gott! det har mest varit en slappdag idag eftersom vädret suger. Tänkte eventuellt sätta på en film nu och fortsätta soff-kvällen :) Hoppas ni haft en bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback