-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

19:e maj


Fick tillbaka min hemtenta i forskningsmetodik idag och jag fick VG! yey! glad jag blev :) ännu en kurs att lägga bakom sig. Känns skönt. Så fort vi är klara med vår uppsats så har jag klarat första året nästan utan någon omtenta (blir ju en nu då). Jag är ledig hittills i sommar men håller på att söka sommarjobb ännu så vi får se hur det går.

Idag har vi varit en snabb sväng på Näl för en lite rutinundersökning på R. Sen åkte vi hem och jag satte mig ganska direkt med att leta artiklar och har även fått gjort en del vilket känns skönt.

Blir lugnt ikväll igen. Min rygg vill inte ge sig. Haha det gör jätteont att ta av och på mig kläder och skor. Inte kul alls! bläää.. Känner mig lite handikappad. Får se om jag ska ringa en doktor snart.

Well hoppas ni haft en fin dag i blåsten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback