-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

23:e maj


God morgon!

Har sovit halvbra i natt. Var tvungen att gå upp rätt tidigt och se ifall jag fått mail ifrån min lärare om när vi ska vara där idag. Det hade jag inte och har inte ännu heller. Ska bara äta sen är jag klar att åka när mailet kommer typ.. Ska bara klä på mig också. Det blev en lugn kväll efter mitt inlägg igår som jag trodde. Vi började kolla på en film rätt sent som jag inte såg klart så det ska jag göra sen.

Det blir nog mest plugg för min del idag. Börjar bli lite stressad så jag får ta och börja snart. Så ser mina närmaste timmar ut.

Hoppas ni får en bra dag!

Bild från förra året!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback