-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

28:e maj


Hej!

Åh vilken regnig och tråkig dag. Jag sitter och skriver på min uppsats. Har kommit en bit på vägen och det känns skönt. Är bara sur för att vi inte fått tag i vår handledare och därför inte har haft någon som kollat igenom uppsatsen åt oss. Hmm.. R har åkt iväg till Trollhättan eftersom han ska på cruisingen där ikväll. Själv sitter jag som sagt och skriver uppsats. Håller på att tvätta också så jag är riktigt huslig idag haha :) Får se vad som händer ikväll. kanske hade lite planer men vi får se.. Kanske blir lugnt med en film också. Den som lever får se!

Nej jag måste springa ner till tvätten nu! bye bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback