-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

30:e maj


Hej! har haft en lite småhektisk dag! fick äntligen svar från vår handledare idag om vår uppsats. Han skrev att han var tillgänglig till kl 17 idag så jag tog första bästa buss till Trollhättan med en utskrift av vårt arbete för att få handledning. Gick bättre än jag trodde men lite småändringar krävdes här och där, bland annat lite fel i referenserna bland den löpande texten och årtal som missats och så. När jag kom hem igen möte jag upp R och vi gick direkt till affären och handlade mat. När vi kom hem satte jag mig och började så smått med uppgifterna och blev rätt nyligen klar! Tog mer tid än jag trodde men nu är det klart *pust*

Idag när jag satt på bussen ringde det en kvinna och frågade om jag skulle vara intresserad av att arbeta på hennes företag. Det var ett mindre företag som erbjöd jobb inom coaching och rekrytering så jag ska träffa henne nästa onsdag för att se om det är något jag vill syssla med. Jag är redan nervös.. Förstod inte riktigt vad jobbet gick ut på med om jag är intresserad och tycker att det verkar seriöst kan det nog bli något bra av det hela! har dock aldrig varit på en arbetsintervju förut så det känns pirrigt...

Nu ska jag göra mig en kopp kaffe och ta tillvara på kvällen. Hoppas ni haft en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback