-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

31:e maj


Hej!

Jag var verkligen jättetrött i morse när jag skulle gå upp! det var ingen höjdare alltså, blää! kommer säkert somna i soffan en stund sen i vanlig ordning! Idag har jag varit i skolan och jobbat med uppsatsen. Vi är helt klara nu. Jag väntar bara på ett mail till från handledaren med lite eventuella ändringar. Det är en massa mailande fram och tillbaka. Hämtade ut mina VG tentor förut och det gjorde mig på bra humör haha. Känns alltid bra att lyckas med något man gör!


Idag är det varmt och gott ute så jag sätter mig nog på balkongen om en stund innan jag börjar med några småsaker som jag redan nu vet ska ändras i texten. Ha en fin dag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback