-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

3:e maj


Hej hej!

Igår blev det inte mycket uppdatering. I vilket fall så var jag i skolan mellan kl 13.15-14.50 typ och hade lektion inför B-uppsatsen vi ska skriva nu. Har hittat en kamrat direkt den här gången vilket känns skönt och vi ska skriva om motivation. Mer detaljerat blir det inte just nu eftersom vi inte vet frågeställningar ännu men det känns bra och intressant! sen när vi fått tag i vår handledare och pratat lite i grupp med honom så åkte jag hem. Vi gick och handlade mat och sen när vi kom hem åt vi thaimat som var kvar sen igår. Efter det tog vi en tur till Torp för att köpa lite grejer. Jag köpte ett vitt baslinne och en värmekudde. Sedan blev det ju hockey såklart där vi vann med 3-0 vilket var en mycket trevlig avslutning på kvällen!

Idag blir det nog inte mycket utomhusaktiviteter. Ska sitta och söka information om motivation en stund och se vad jag hittar. Sen får vi se om det händer nåt skoj! Slänger upp lite bilder på mina köp


Kyl- och värmedyna ca 70:- Apoteket.



Linne Gina tricot 89:- (tror jag)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback