-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

5:e maj


Hej hej! jag undrar vad som hände med vår vackra sol? inget kul väder alls ju..

Idag är det torsdag. Jag har inga större planer förutom att försöka komma in på skolans mail och skicka iväg ett mail till vår handledare om att vi är klara med våra frågeställningar till B-uppsatsen. Kan inte logga in för tillfället. Igår beställde vi en  ny dator till mig. Efter ett mail ifrån R där haan frågade hur det gick med min dator så skickade de tillbaka och skrev att de erbjuder mig en ny eftersom jag fått vänta så länge.  Det var bra service får jag säga! ska bli skönt att få tillbaka min eftersom det blir slagsmål om datorn här hemma om vi ska skriva B och C-uppsats på en dator.

Nu ska jag i vilket fall slänga på min ljudbok och diska. Det behövs också ibland. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback