-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

6:e maj


Hej goingar! jag har fått min nya dator yeey, hurra! folkets jubel!
Har även skaffat Sims medeltiden nu och suttit framför det i flera timmar haha.
Det är kul när man väl kommer in i det.


Idag har det varit en dag med full rulle! Jag har äntligen klippt mig! nu är mitt hår borta och jag tycker det är så jäkla skööönt! nu kan jag göra fler frisyrer än tidigare :) Sen var vi på Torp och handlade lite på Biltema och köpte en platta jag ska ha under min dator så den inte blir så varm. Är ju inte helt fel menar jag!

Har precis kollat på matchen mellan Kanada-USA och inväntar nu Sverige-Frankrike matchen! det är typ det som händer här. Hoppas ni får en fin kväll! POK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback