-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Box 21

Jag fortsätter mitt Roslund & Hellström ljudboksmarathon och har precis lyssnat klart på Box 21. Boken handlar om kriminalkommisarie Ewert Grens och kriminalinspektör Sven Sundkvist som den här gången får två fall på halsen. Ett av fallen handlar om en knarkare som dör på sjukhuset och det andra fallet uspelar sig i bårhuset på samma sjukhus där en prostituerad kvinna tagit gisslan för att få göra sin röst hörd. Det gäller för Ewert att lägga all sin energi på att rädda de personerna som hålls gisslan på samma gång som han måste lämna sina personliga känslor hemma medan han tar hand om fallet med den döda knarkaren som leder till en brottsling som gjort Ewert mycket illa, och som han gör allt för att sätta dit.



Jag tyckte att den här boken var halvbra. Den första var bättre.
Författarna har fått mycket bra kritik men än så länge kan jag inte riktigt förstå varför.
Får hoppas att jag tycker om de andra böckerna mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback