-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

10:e november


Hej!

Idag har jag varit i skolan typ hela dagen. Marknadsföring mellan 09.15-12.00 och sedan hade vi Affärsredovisning mellan 13.15-15.00 ungefär. Kändes skönt att sätta igång med uppgiften i redovisningen. Vi har fått en bok där vi följer ett fiktivt företag och där vi ska  sköta deras bokföring. Ska lägga in alla uppgifter i datorn och sen försöka få det att stämma mot facit. Jisses det är ett jobb i sig.

Kom hem runt 16 ungefär och satte mig i lugn och ro i soffan med en kopp kaffe. Sedan har inte mycket mer hänt. Var jättetrött förut men slumrade i soffan så jag är lite piggare nu. Blir dock en heldag med plugg i morgon så jag blir nog inte så jättesen i säng idag.

Sorry det är det som hänt här hemma. Inte särskilt skoj att läsa om!
I vilket fall som helst hoppas jag att ni har haft en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback